lördag 8 maj 2010

@mormor

har setat i soffan med mor samt mormor och kollat på gamla foton av när mamma och när mormor var små. har aldrig sett nåt gulligare och shit vilka snygga kläder mormor hade under 70-talet. älskar att kolla på foton av mamma när de bodde i Botswana. de såg ut att ha så roligt där, blir lite avundsjuk. och herregud, idag alltså... har aldrig sett på maken med folk, intryckt på samma ställe. det var ju bara helt sjukt! ett minne för livet kan man ju allt säga!
mormor tjatade hela kvällen om nåt program hon spelat in på tv:n som vi BARA VAR TVUNGNA att se. så vi kollade på det, gubben i stugan hette det. det var nog den sötaste gubben jag någonsin sett! han levde helt själv långt in i skogen uppe i dalarna och gjorde allt själv. odlade, lagade mat, städade, tvättade och så. dog lite när jag såg det. samtidigt som vi kollade på tv låg Kurt i mitt knä, kramigaste katten i hela världen och jag skojar inte. så fort man lägger händerna på hans mage blir han som slime, helt lelös!då kan man göra vad som helst med honom, jag lekte att han var min bebis och satt och vaggade honom i min famn medan han sov så sött, haha. aja nu ska jag sova fast jag skulle kunna berätta tusen fler saker jag gjort idag, men, PALLAR INTE. sha shaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar