söndag 27 december 2009

röriga tankar

sitter i nellies lillasysters rum och lanar med nellie. vi pratar inte utan njuter bara av ljudet av datorerna och håkan hellströms musik. vill vi säga nåt till varandra skriver vi på msn. livet är väl bara för underbart! vet inte vad jag ska skriva mer.. önskar jag nångång kunde göra ett bra, intressant inlägg, men lyckas aldrig med det. är väl inget geni på att skriva ner mina tankar helt enkelt. vill skriva om allt som händer i mitt liv men får bara inte ut det. det skulle antagligen bara bli ett enda rörigt inlägg som ingen skulle förstå sig på. är väl en rörig person.
min hals är också rörig, inte bara av äckligt slem som aldrig vill försvinna, utan anar också lite gråt. har bara lust att gråta. ligga och lyssna på sorgliga låtar och storböla. tänka alla tankar jag aldrig hinner tänka på. gräva djupare i småsaker, göra dom större och gråta. tänka på morfar, lage, om mormor känner sig ensam, killproblem (som det verkar krylla av i mitt liv), kompisar jag saknar, min syster, mamma, pappa, vad jag ska ha på mig imorgon, vad jag ska göra med mitt liv, förstora upp min skolångest och gråta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar