torsdag 3 december 2009

party in the USA

lyssnar på sämsta remixarna på spotify, fråga mig inte varför.. funderar starkt på att byta musik nu, haha fan va dålig låt! nu blir lite party in the USA med miley cyrus.. vet inte varför jag gillar den låten, den är liksom bara skön. hatar hanna montana och därför henne, men låten diggar jag! var på hammarby med björnen idag, stammisar nu eller? tror hon var lite trött idag för hon var lite smågrinig. älskar dig i alla fall!
janes prutt på datan var ju inget att skoja om heller. det var hon för direkt efter började hon prata på som fan, som om vi inte skulle lägga märke till prutten då. dåligt försök jane, dåligt försök. nu ska jag ta mig en glass ur frysen och smaska i mig medan jag tittar på lite televition. puss hareeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar