tisdag 8 september 2009

han kanske kommer!

min kompis ida tvingar mig att göra ett inlägg haha så här kommer ett!
jaaaa andledning till att jag inte skriver nåt här är för att jag dels är alldelles för lat och för att jag inte känner jag har något att skriva om.. haha! men jag kan väl skriva lite om en kille då som jag har haft kontakt med sen i sommras.. han bor i stockholm och vi har inte setts sen på öland, men nu när mina päron är away har jag bjudit över honom, hihi busigt! först skrev han att han skulle jobba och att han inte kunde komma, sen efter att vi skrivit mer sa han att han skulle kolla om han kunde strunta i jobbet och komma iaf!!!! WOHO säger jag bara! nu måste jag sluta skriva för annars bränner jag mina pommes som ligger o steker i ugnen! pusssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar