tisdag 8 september 2009

död

det är fan nu man ska ha en fucking pojkvän! som kan hålla om en, nån att ligga sked med och som tröstar en! vill inte att farmor ska trösta mig, vill inte att nån ska ta i mig, röra mig, bara låta mig vara! men om du hade varit här hade jag vilja att du skulle hålla om mig hårt, säga alla tröstande ord, torka mina tårar! vill att du ska komma hit i helgen, bara kom!
vet fan inte vad jag ska skriva om vad som hänt.. har inte smällt det ännu. du är borta, du finns inte längre. jag känner mig bara tom. alla mina tankar flygger överallt men kan inte få ner några alls i det här inlägget! du har varit så dålig så länge och nu hade cansern kommit tillbaka. först sa de att den gick att bota, men sen såg de att den spridit sig till skelettet och du hade 2 månader till 3 år kvar att leva.. men du hade inte ens en vecka kvar att leva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar