fredag 14 augusti 2009

lyckad fredagskväll, verkligen

jaha, dagen blev inte riktigt som man hade tänkt sig. (såhär var det meningen det skulle gå till): jag vaknar upp duschar fixar till mig, äter lite mat plockar ut diskmaskinen. drar till konsum vid halv sex för att fixa lite dricka med ida, sara, thea och häll. förkrök hos sara och sen dra på nån fest. (såhär blev dagen): vaknar upp duschar fixar till mig, får ett sms av sara som säger att jag inte kan komma på festen för killen som hade den sa att det blev för mycket tjejer. så jag letar efter någon att vara med på kvällen vilket det inte finns. ida är på eriksborg och får inte komma hit, molin ska va med emil. och thea ska på fest med sara och ida, festen med för mycket tjejer. så här sitter jag, ensam och lite småarg med en otroligt lyckad fredagskväll! döda mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar