onsdag 12 augusti 2009

jo nu vare ju ett tag sen man skrev något här, men men. idag fikade jag på gränden med tjejerna, det var väldigt trevligt med all uppdatering om vad som händer i stan. sara vet ju galet mycket om vad folk gör och vad som hänt haha. kanske för att hon känner halva stan? själv sitter man här nu 00:35 och funderar på livet i allmänhet.. vet inte varför men allt känns upp&ned fast allt är som vanligt. är liksom orolig för vad olika människor vill. olika och olika männinskor det är väl mest riktat mot en speciell. jag vet inte vad han vill.. eller jo det gör jag men inte om han vill mer än det han har sagt.. om det är djupare eller inte.. aja det får jag väl reda på sen:/ nu ska jag lägga mig i sängen och försöka få liv i mitt ben som har somnat från rumpan till vaden haha! puss och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar