onsdag 18 november 2009

löstutte? pungskydd?

hellouu. min mamma är allt konstig ibland. medan jag sitter på toa och gör mitt, så hittar hon mitt klipphuvud som jag tagit hem från skolan. så klart försöker hon få på den på huvudet, men konstaterar snart att den är aningen för liten. fortsätter titta på den och frågar sig själv vad man skulle kunna ha den till? hon kom fram till följande: ett pungskydd, typ Ö-kupa, huvudförlängning, löstutte. varav löstutte var hon ju självklart tvungen att testa om det verkligen fungerade. och visst gjorde det det. så hon gick runt i lägenheten och beundrade sin ena B-kupa och sin andra typ Ö-kupa. vackert:')
men men nu ska jag sminka av mig och sen tänkte jag spela lite på gurra. han måste stämmas först, var ett tag sen nu. puss och hej leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar